موثریت ترافیک در چوکات وزارت داخله بیشتر است

بر اساس فیصله شورای وزیران قرار است اداره ترافیک با شهرداری کابل مدغم شود تا مشکلات راه بندی ها و ازدحام ترافیکی پایتخت برطرف شود.

هرچند کابینه عقیده دارد که ادغام ترافیک با شهرداری به مشکلات راه بندی های پایتخت پایان خواهد داد؛ اما وزارت امور داخله با این تصمیم موافق نیست.

نجیب دانش، سرپرست دفتر سخنگوی وزارت امور داخله به خبرگزاری خاورمیانه گفت :«موثریت پولیس ترافیک در چارچوب وزارت امور داخله بیشتر از شهرداری کابل خواهد بود.»

وی افزود که پولیس ترافیک از یک حمایت بزرگ در وزارت داخله برخوردار است و با قدرت اجرایی می تواند در بسیاری موارد پولیس ترافیک را کمک کند؛ اما در شهرداری کابل این موضوع برعکس است و ممکن در آینده با مشکلات زیادی روبرو شود.

دانش در پیوند به تصمیم نهایی در این باره اظهار داشت که وزارت امور داخله و ریاست ترافیک طرح های خود را ارائه کرده اند و انتظار می رود که یک نتیجه مطلوب به دست آید.

وزارت امور داخله در حالی با طرح شورای وزیران مخالفت می کند که بعد از بحث و بررسی ها درباره طرح ادغام مدیریت ترافیک با شهرداری توسط کابینه حکومت وحدت ملی، به مدیریت ترافیک و شهرداری کابل دستور داده شده تا این تصمیم را نهایی سازند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *