مهلت سه ماهه رئیس جمهور به پولیس کابل

رئیس جمهور به پولیس کابل سه ماه مهلت داد تا سقف جرایم را کاهش داده و در تامین امنیت و مبارزه با فساد تلاش جدی کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه و به نقل از خبرنامه ارگ ریاست جمهوری، محمد اشرف غنی، شب گذشته چگونگی کارکردهای زون سوم امنیتی شهر کابل را مورد بررسی قرار داده است.

در خبرنامه آمده است که رئیس جمهور به مسوولان پولیس گفته است «من و مردم افغانستان از کارکردهای پولیس رضایت نداریم و شما تا هنوز نتوانسته اید که در خصوص مشکلات امنیتی مردم و پائین آوردن سطح جرایم، نتایج قناعت بخش را به دست آورید».

به نقل از خبرنامه، رئیس جمهور به پولیس سه ماه مهلت داده است تا خود را در زمینۀ تامین بهتر امنیت، مبارزه با فساد و آوردن اصلاحات ثابت سازد.

آقای غنی تاکید کرده است که مشکلات مردم باید به گونه بنیادی حل گردد.

رئیس جمهور گفت «جرایم در شهر کابل هنوز هم زندگی مردم را تهدید می کند و مردم احساس مصئونیت نمی کنند. باید در برابر قاچاقبران مواد مخدر، شبکه های جرمی و قانون شکنان اقدامات جدی صورت گیرد، از قاچاق و فروش مواد مخدر جلوگیری شود و در نهادهای امنیتی تغییرات و اصلاحات اساسی به میان آید».

در خبرنامه آمده است که رئیس جمهور به مسوولین امنیتی هدایت داده است تا از مفسدین و فساد جلوگیری جدی نمایند و مبارزه با فساد در هر سطح پولیس شهر کابل صورت گیرد.

در این جلسه معین اول وزارت امور داخله، معین ارشد امنیتی، فرمانده پولیس کابل و مسوولین زون سوم امنیتی و آمرین حوزه های آن زون حضور داشتند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *