قدیر نیامده خط و نشان کشید

151229162931_haji_qadir_640x360_bbc_nocreditعبدالظاهر قدیر، معاون اول مجلس نماینده گان پیش از حضور در کرسی معاونت، برای ستون پنجم حکومت خط و نشان کشیده و تروریستان داعش را به نابودی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، انتخابات مجلس نماینده گان برای تعیین معاون اول و دوم در دورهای سوم نیز بی نتیجه ماند؛ اما به اساس اصول وظایف داخلی مجلس، دو کاندیدی که در سه دور گذشته بیشترین رای را داشتند، در مرحله بعدی کاندید خواهند بود.

به این اساس، ظاهر قدیر و همایون همایون که بیشترین درصد آرا را داشتند برای احراز پست معاون اول وارد کارزار شدند که در پایان ظاهر قدیر با ۱۳۸ رای، بازهم به عنوان معاون اول مجلس تعیین شد.

وی پیش از اینکه بر کرسی معاونت تکیه بزند درسخنانی خطاب به ستون پنجم حکومت اظهار داشت :«شما نمی توانید مانع فعالیت های من بر علیه داعش و افشاگری شوید.»

قدیر به تروریستان داعش نیز هشدار داد که جنگ علیه آنها تا نابودی شان ادامه داشته و از بین خواهند رفت.

از سوی دیگر، انتخابات در مرحله اول از دور سوم برای احراز پست معاون دوم مجلس نیز بی نتیجه بوده و نعمت الله غفاری و قادر ځاځی به مرحله دوم راه یافتند که در این مرحله نیز هیچ کدام موفق به کسب ۵۰ + ۱ آرا نشدند.

به اساس اصول وظایف داخلی مجلس، انتخابات برای پست معاون دوم نیز بین دو کاندیدی که در سه دوره بیشترین رای را کسب کرده اند برگزار خواهد شد که نعمت الله غفاری و حاجی نذیر احمدزی، برای این پست، فردا (۲۳حوت) با هم رقابت خواهند کرد.

گفتنی است که از جمله پنج عضو هئیت اداری مجلس نماینده گان تنها معاون دوم باقی مانده است.

Author

About Author