شاخه ملکی احزاب تروریستی

6752486C-FE55-4057-AEA8-E320D112E68D_cx10_cy7_cw90_mw1024_s_n_r1رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی مدعی است که حزب التحریر شاخه ملکی احزاب تروریستی بوده و در حال دعوت از جوانان برای فعالیت های تروریستی است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، داکتر عبدالله عبدالله، در نشست امروز (دوشنبه ۲عقرب) شورای وزیران اظهار داشت که حزب التحریر از آزادی احزاب در کشور سوءاستفاده کرده است.

به گفته وی، فعالیت های این حزب از سوی ارگان های امنیتی تحت نظر بوده؛ اما این کنترول کم بوده و باید نظارت از این حزب از سوی نهادهای امنیتی بیشتر کنترول شود.

عبدالله اظهار داشت که حزب التحریر یک حزب سیاسی نبوده و شاخه رسمی و ملکی احزاب تروریستی بوده و در چهارچوب احزاب و قانون اساسی، آزادانه فعالیت می کند.

رئیس اجراییه افزود که بیشترین فعالیت این حزب در محیط ها آکادمیک، اجتماعی و جوانان بوده و در حال حاضر نیز تلاش جدی برای دعوت جوانان به فعالیت های تروریستی دارد.

در عین حال، داکتر عبدالله با ذکر اینکه در حال حاضر درگیری شدید در بدخشان و هلمند جریان دارد، بیان داشت که رسیده گی و بررسی اوضاع امنیتی کشور در صدر برنامه های شورای وزیران خواهد بود.

وی با اشاره به گروگان گرفته شدن شماری از شهروندان در ولایت زابل، اظهار داشت که نیروهای امنیتی این موضوع را تحت کنترول داشته و با تمام امکانات به دنبال سلامت و رهایی آنها هستند.

گفتنی است که دو روز پیش، شماری از شهروندان کشور در مربوطات شهر قلات مرکز ولایت زابل، از سوی افراد مسلح به گروگان گرفته شدند.

پیش از این نیز در ماه حوت پارسال، ۳۱ مسافر از سوی افراد مسلح وابسته به کوماندوهای اسلامی ربوده شده و چندی قبل، سر هفت تن از آنها، بریده شد.

Author

About Author