سه امتیاز برای صعود به ای اف سی کاپ

12895358_1057580514303068_218849442_nتیم ملی فوتبال افغانستان در آخرین دیدار خود، امروز به مصاف تیم ملی سنگاپور می رود تا با کسب پیروزی در این دیدار، راه خود برای صعود به ای اف سی کاپ را هموار کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این دیدار از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ساعت سه بعدازظهر در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

این دیدار از آن جهت برای تیم ملی فوتبال افغانستان مهم است که در صورت کسب پیروزی، می تواند به مرحله بعد ای اف سی کاپ صعود کرده و در مسیر جام ملت های آسیا قرار گیرد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال کشور با کسب شش امتیاز در مکان چهارم گروه پنجم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار دارد و با کسب سه امتیاز بازی امروز، با نه امتیاز صعودش به ای اف سی کاپ قطعی می شود.

بر اساس برنامه تعیین شده از سوی کنفدراسیون آسیا و تحت نظارت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به عنوان مرحله دوم مقدماتی جام ملت های آسیا نیز به حساب می آید.

طبق این برنامه، بهترین تیم های چهارم گروه های هشت گانه مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به صورت مستقیم به مرحله بعد ای اف سی کاپ صعود می کنند که افغانستان با کسب پیروزی در بازی امروز، این امر را مسجل می سازد.

تیم ملی فوتبال کشور در بازی رفت در سنگاپور، با حساب یک بر صفر مغلوب شده بود.

در عین حال، فدراسیون فوتبال کشور با همکاری سفارت افغانستان در تهران، اعلام کرده است که مهاجرین کشورمان در ایران برای دیدار امروز تیم ملی، نیاز به کارت شناسایی و یا اقامت ندارند.

این حربه برای حضور پرشمار هواداران در ورزشگاه تختی و حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال گرفته شده است.

Author

About Author