انصارالله: امریکا،عربستان و قطر در پی ضربه زدن به انقلاب یمن است

سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن ضمن رد ادعاها و اتهامات عربستان و عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن علیه ایران گفت:

سخنگوی رسمی جنبش انصار الله یمن ضمن رد ادعاها و اتهامات عربستان و عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن علیه ایران گفت: امریکا ، عربستان و قطر با حمایت شورای امنیت سازمان ملل در مسیر انقلاب یمنی‌ها مانع تراشی و از شبکه القاعده برای ضربه زدن به انقلاب ملت یمن حمایت می کنند .

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد احمد عبد السلام در گفتگوی شبکه تلویزیونی المنار با وی در صعده درباره علی عبد الله صالح رئیس جمهور مخلوع یمن نیز گفت شورای همکاری خلیج فارس به وی مصونیت داد و او را دوباره آورد تا با وی تقسیم قدرت کند .

عبد السلام گفت: مشکل ملت یمن و چه بسا مشکل ملتهای منطقه خاورمیانه آن است که نظام آل سعود در سراسر منطقه آتش افروزی می کند. نظام آل سعود عامل رویدادهای یمن است. ملت یمن بیست و یکم سپتامبر سال گذشته میلادی انقلاب کردند و حقوق قانونی و عادلانه خود را خواستار شدند. ما نیازی به این نداریم که عربستان و هم پیمانانش در منطقه بیایند و بگویند این کودتا بوده یا نبوده است. نیازی به این نداریم عربستان که برای حقوق بشر احترامی قائل نیست و ملت آن نیز هیچ گونه حق اظهار نظری ندارد بیاید و یمن را تهدید کند .

عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن که به عدن گریخت و سخنرانی طائفه گرایانه کرد و با شبکه القاعده به عنوان عامل کشتار سربازان نیروهای ویژه در لحج و عدن و عامل آزادی عناصر القاعده در زندان منصوره در عدن، ائتلاف کرده و بازیچه خارجی ها شده، این روزها خواستار مداخله نظامی خارجی در یمن شده است .

حد اقل توصیفی که می توان درباره منصور هادی به کار برد آن است که وی مزدور و خائن است. منصور هادی در جنوب یمن به هیچ وجه مورد احترام نیست. در انتخاباتی که پس از طرح شورای همکاری خلیج فارس اعلام شد جنوبی ها این انتخابات صوری را تحریم و نافرمانی مدنی کردند. همچنان که ساکنان شمال یمن نیز این انتخابات را تحریم کردند. منصور هادی دیگر نماینده یک جریان سیاسی یا حزبی یا یک گروه از گروههای جنوب نیست. او نماینده القاعده، تکفیریها و عربستان است .

Author

About Author