روش طالبانی “گروه تروریستی داعش” در عراق

گروه تروریستی داعش، با تحمیل مقرراتی سختگیرانه در شهر فلوجه در عراق، تراشیدن ریش و آرایش مو را به شیوه غربی برای مردان و خروج زنان از خانه، بدون محرم را ممنوع کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گروه تروریستی داعش برای اجرایی کردن این مقررات تحمیلی، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی در شهر فلوجه در ولایت الانبار را تعطیل، و تردد زنان بدون نقاب را ممنوع کرد.

تحمیل این مقررات سخت گیرانه و عجیب به زنان و مردان فلوجه در حالی صورت می گیرد که نیروهای ارتش عراق، به عملیات گسترده خود در ولایت الانبار ادامه دادند و پس از پاکسازی شهر “رمادی”، این عملیات به همه شهرهای ولایت الانبار گسترش پیدا کند. ارتش عراق با همکاری نیروهای عشایر و پولیس محلی، دیروز ۶۰ تن از عناصر داعش را محاصره کردند و شماری از آن ها را به هلاکت رسانده، بقیه را دستگیر کردند.

در این عملیات، عدنان السویداوی، از مسئولان ارشد سربازگیری برای داعش، که از در زمان رژیم صدام معدوم سرهنگ ارتش بود، به هلاکت رسید. وی که به انتخاب القاعده، به عنوان والی الرمادی منصوب شده بود در درگیری روز گذشته به همراه چهار تن از همراهانش از پای در آمد.

ارتش عراق، افزون بر عملیات نظامی در شهر الرمادی، حملات زمینی و هوایی به پناهگاه های داعش در همه ورودی های فلوجه را نیز در دستور کار قرار داد تا از فرار تروریست ها به دیگر شهرهای ولایت جلوگیری کند.

در این میان، خبرهایی از ورود ارتش عراق به شهر فلوجه و نجات مردم این شهر از تروریست های داعش منتشر است.

همچنین پیکر چهار سرباز عراقی که عناصر داعش آنان را کشته بودند، پیدا شده و به خانواده هایشان تحویل داده شد، سرلشکر فاضل جمیل البرواری، تاکید کرد، به زودی انتقام این چهار سرباز عراقی را خواهد گرفت.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *