رهبر انصارالله: ملت یمن در برابر متجاوزان قامت خم نخواهد کرد

رهبر انصارالله: تجاوز به یمن، خدمت به اسرائیل استرهبر انصارالله یمن حملات بی وقفه ائتلاف را سعودی را نقض آشکار حقوق بشری دانسته و تاکید کرد تا وقتی که این تجاوز ادامه یابد، ملت یمن در برابر متجاوزان ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن، روز دوشنبه طی سخنانی در محکومیت تداوم حملات جنگنده‌های ائتلاف عربی به این کشور، تأکید کرد ملت یمن در برابر هر گونه تجاوز ایستادگی خواهد کرد.

الحوثی تداوم تجاوز ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی به یمن را «غیرقابل توجیه» خواند و گفت: اگر حسن نیت و عقلانیت در طرف مقابل وجود داشت، دستیابی به راه‌ حل ‌امکان‌پذیر بود.

رهبر انصارالله تصریح کرد: نیروهای ائتلاف متجاوز و عناصر مزدور و وابسته به دلیل نداشتن عقلانیت، در روند مذاکرات سنگ‌اندازی می‌کنند ولی هیات ملی یمن درباره همه موضوع‌ها رویکردی معقول و منطقی در پیش می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: اگرچه ملت یمن از مشکلات فراوان رنج می‌برد، ولی همچنان از ارزش‌ها، اخلاق و استقلال و نیز کرامت خود دفاع می‌کند.

الحوثی همچنین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت که متجاوزان حرمت هیچ چیزی را نگه نمی‌دارند و همه افراد از جمله کودکان، سالخوردگان و زنان را هدف حملات خود قرار می‌دهند.

Author

About Author