دختر ۱۸ ساله ای که مورد تجاوز قرار گرفته بود، درگذشت

چهار شب قبل ۱۵ تن از افراد مسلح با لباس پولیس ملی افغانستان، برهشت خانم از جمله یک دختر ۱۸ ساله تجاوزگروهی کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، چهار موتر حامل مردان و زنان زمانی که از مراسم عروسی از ولسوالی پغمان ولایت کابل به طرف مرکزشهر در حرکت بودند، با مردان مسلح مجهز با لباس پولیس ملی در مربوطات بند قرغه مواجه می شوند و تمامی این سرنشینان چهار موتر به یک باغ برده می شوند.

براساس گزارشها زمانی که این موتر ها توسط افراد مسلح بنام پولیس ملی داخل باغ می شود تمامی تجهیزات و لوازم مردان و خانم ها گرفته می شود و آن زمان مردان را در یک جا و خانم ها را در جای دیگر هدایت می کنند.

افراد مسلح از یک طرف به لت و کوب مردان اقدام می کنند و در جای دیگر هشت خانم همرا با یک دختر ۱۸ ساله را با زور لخت کرده و بر آنها برای چندین ساعت تجاوزمی کنند و صبح زود پا به فرار می گذارند.

این خانواده ها برای اینکه آبرو و حیثیت شان لکه دار نشوند در ابتدا سکوت اختیار می کنند اما بعد پولیس به جریان گذاشته می شود که چنین کاری صورت گرفته است.

مردان مسلح چندین بار به هفت زن و دختر جوان ۱۸ ساله تجاوز می کنند و همه ای خانم ها بعدا برای تداوی به شفاخانه منتقل می شوند  از آن جمله دختر ای که مورد تجاوز قرار گرفته، بکلی شوکه شده بود که بعد از سه شب در شفاخانه استقلال جان داد.

با این حال پولیس کابل ازدستگیری سه تن از متجاوزین توسط پولیس ملی خبر داده و گفته است که افراد به جرم خویش اعتراف کرده و تلاش برای شناسایی و بازداشت سایر مجرمین ادامه دارد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *