جنرال ظاهر: با اعترافات متجاوزین اشک ریختم

جنرال ظاهر ظاهر فرمانده پولیس کابل در باره اعترافات متجاوزین به چهار زن در ولسوالی پغمان در صفحه رسمی فیسبوک اش نوشت: با اعترافات متجاوزین احساس درماندگی می نمایم و می خواهم فریاد بزنم.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به تاریج ۳۱ اسد گروه ۱۵ نفری از دزدان و متجاوزین شب هنگام موتر حامل مردان و زنان را در مسیرجاده عمومی ولسوالی پغمان ولایت کابل متوقف و سپس به زنان و دختر ۱۸ ساله تجاوزکردند.

در همین حال فرماندهی پولیس کابل سه تن از عاملین این قضیه وحشتناک را دستگیر کرده و آنها به جرم خویش صریجا اعتراف کرده اند.

جنرال ظاهر در فضای مجازی فیسبوک اش نوشته است، همین لحظه که این سطور را می نویسم یک شب دیگر از صفحات پر حادثه زندگی من به پایان رسیده و هوا روشن شده اما من که تا صبح مصروف تحقیقات ازجنایت کاران قضیه تجاوز جنسی یک هفته قبل بالای چهار زن افغان در ولسوالی پغمان صورت گرفته بود، استم.

“برای اولین بار در زندگی از شنیدن اعترافات جنایت کاران که چطور به یک زن ده بارتجاوز نموده اند و چطور به یک زن حامله دار تجاوز نموده اند احساس درماندگی می نمایم و بغض گلویم را چنان می فشارد که می خواهم جای خلوت را پیدا کنم و فقط فریاد بزنم”.

فرمانده پولیس کابل نوشته، تجاوز وحشیانه به چهار زن توسط چندین نفر در حالیکه چند قدم دور تر شوهران و وابسته گان مرد انها صدا ها و زجه و ناله های غم انگیز شان را می شنیدند.

وی ادامه می دهد، زنان که همه شکنجه ها را تحمل کردند و بعدا هم از ترس بدنامی در جامعه سکوت کردند و هیچ صدای از این بی عدالتی و ظلم که بالای شان شده بود بلند نشد

“آیا کسی در این جهان است که این درد و شکنجه و این مشکلات روحی که فعلا آن خانم ها دارند را بیان کند آنها سکوت هستند خودشان دیگر حرف نمی زنند و شاید تا اخر حرف نزنند اما اینکه در آن شب بالای آنها چه گذشته من از لابلای تحقیقات از این جنایت کاران دانستم که آن خانم ها چقدر عذر کردند چقدر التماس اما حیوانات درنده وحشی دست بردار نشدند تا آنگاه که جز فریاد و ناله چیزی دیگر از آنها شنیده نمیشد… ببخشید که اشک دیگر مجال نوشتن را برایم نمیدهد”.

گرفته شده از صفحه رسمی جنرال ظاهرفرمانده پولیس کابل

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *