جمع آوری سلاح و وسایط فاقد اسناد در سراسر کشور

وزارت امور داخله می گوید که به منظور تامین امنیت بهتر در پایتخت و سایر ولایت های کشور، تمام قدمه های این وزارت دستور دارند تا سلاح غیرقانونی و وسایط فاقد اسناد را جمع آوری کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بر اساس این دستور، نیروهای امنیتی می توانند با افراد مسلح غیر مسئول برخورد قانونی نمایند.

در خبرنامه امروز (۲۰میزان) وزارت داخله آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس در همکاری با سایر نیروهای امنیتی به منظور جمع آوری سلاح های غیرقانونی و وسایط فاقد اسناد از دیروز بدین سو در نقاط مختلف شهر کابل محلات تلاشی را افراز نموده اند.

به نقل از خبرنامه، از روز گذشته تا حال، تعداد ۱۴۳ عراده واسطه شیشه سیاه پاککاری شده و ۳۱ عراده موتر بدون اسناد نیز توقف و ضبط شده است.

وزارت امور داخله می گوید که نیروهای امنیتی، ۲۵ جوره یونیفورم نظامی را همراه با یک مقدار تجهیزات نظامی از نزد افراد غیرمسوول ضبط نموده اند.

وزارت امور داخله از همه تقاضا کرده است که در جمع آوری و توقف وسایط نقلیه شیشه سیاه و سلاح های غیر قانونی با پولیس همکاری داشته باشند.

این در حالی است که شب گذشته به دلیل توقف موتر یکی از اعضای مجلس نماینده گان از سوی پولیس در نزدیکی گمرک در سرک پلچرخی با پولیس درگیر شده و این موضوع باعث شد تا اولین جلسه اضطراری مجلس نماینده گان در ساعت ۱۱شب برگزار شده و وزیر داخله در آن حاضر شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *