جلسه شورای امنیت ملی، تحت ریاست حامد کرزی دایر گردید

جلسه شورای امنیت ملی قبل از ظهر امروز در ارگ ریاست جمهوری، تحت ریاست حامد کرزی دایر گردید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در این جلسه، وزیر دفاع ملی در مورد وضعیت امنیتی کشور به جلسه گزارش ارائه نموده، خاطر نشان کرد که طی هفته ای گذشته نیروهای امنیتی کشور تمام تحرکات دشمن را با رشادت و دلیری کامل دفع نموده است.

وزیر دفاع ملی کشور از تداوم حملات توپخانه نیروهای پاکستانی بالای مناطق ولایت کنر اظهار نگرانی نموده و آمادگی نیروهای امنیتی ملی کشور را برای دفع هر نوع حملات و تهدیدات دشمن بیان داشت.

سپس وزیر امور داخله، به اساس حکم مقام ریاست جمهوری اسلامی افغانستان از مساعی اخیر پولیس ملی بخاطر پاک کردن شیشه های سیاه وسایط تیزرفتار و کنترول اسلحه که فعلاً در شهر کابل جریان دارد به جلسه معلومات ارائه نمود.

 جلسه شورای امنیت ملی تطبیق جدی این پروسه را در تمام ولایات کشور هدایت داد.

در بخش دیگر جلسه، الحاج محمد علم راسخ وزیر مشاور مقام ریاست جمهوری در امور قومی و اجتماعی در رابطه حادثه به شهادت رسیدن افراد ملکی و حریق خانه های مسکونی اهالی قرأ تحت ذغن و قلعه نیازبیک ولسوالی پشتون کوت ولایت فاریاب گزارش مفصل هیئت مؤظف را به جلسه شورای امنیت ملی ارائه نمود و پس از بحث در رابطه به تحقیق همه جانبه حادثه یادشده و همچنان بهبود وضعیت امنیتی در آن ولایت به وزارت امور داخله هدایات مشخص صادر گردید.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *