ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان خبرنگاران را تهدید می کند

490017

شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارش آورده است که ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان آمریکا به خبرنگاران و روزنامه نگاران توهین و آنها را تهدید می کند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از شبکه تلویزیون سی ان ان، کریستین امانپور در ویژه برنامه خود گفت: دونالد ترامپ نامزد پیشروی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دائماً به خبرنگاران و گزارشگران توهین و بی احترامی می کند.

وی گفت: بعد از این که جایزه بهترین فیلم اسکار امسال به فیلم اسپات لایت رسید، فیلمی که قدرت روزنامه نگاری و خبرنگاری را در برملا کردن نیروهای بد و شر به تصویر می کشد، تصور کردیم که قدرتمندترین دموکراسی دنیا دائم از خبرنگاران اهریمن سازی و سوء استفاده می کند.

این همان کاری است که ستاد تبلیغاتی ترامپ دائماً انجام می دهد و حالا او قول داده است که قوانین سفت و سختی تدوین کند که بر اساس آن تحت پیگرد قرار دادن خبرنگاران آسان می شود.

او خبرنگاران را به علت آنچه که ناتوانی آنها می داند یا به علت جنسیتشان مسخره می کند.

در یکی از سخنرانی های اخیر او نیز یک مامور مخفی عکاس مجله تایم را مورد ضرب و شتم قرار داد.

ترامپ همچنین یک بار وقتی درباره خبرنگاران به قتل رسیده در روسیه سخن می گفت، به شوخی از کشتن خبرنگاران صحبت کرد.

او گفت: «من آنها را نمی کشم. اما به شدت از آنها متنفرم. بعضی از آنها بسیار دروغگو و نفرت انگیز هستند.»

چندی پیش تلویزیون فرانسه گزارش داد ، دونالد ترامپ ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری در حالی که در ویرجینیا سخنرانی می کرد عکاس مجله ی تایم با ماموران مخفی وی درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از واشنگتن، دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تهدید کرد، در صورتی که رئیس جمهور این کشور شود، حمایت های قانونی از خبرنگاران را کاهش خواهد داد و تعقیب قضایی آنها را آسان تر خواهد کرد.

Author

About Author