مادر ترور نیروهایش را به اطاعت از داعش فرا می خواند

12825268_1039302509464202_217207508_n

رسانه های عراق از نقش گسترده ی سازمان تروریستی مجاهدین خلق در عملیات رسانه ای عربستان سعودی برای تخریب وجهه ی نیروهای مردمی عراق (حشد شعبی) پرده برداشتند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، منابع امنیتی صبح امروز تلاش مزدوران وابسته به گروه تروریستی مجاهدین خلق برای ترور جمعی از علمای بارز اهل سنت در نشستی دینی در بغداد توسط نیروهای سازمان اطلاعات این کشور خنثی شده است.

با وجود آن که به علت حساسیت های امنیتی همچنان جزئیات بیشتری از توطئه ی سازمان تروریستی مجاهدین خلق در دست نیست، اعترافات اعضای سابق و زندانیان داعش از ارتباط نزدیک این دو گروه تروریستی با یکدیگر خبر می دهد.

بر اساس این اعترافات مریم رجوی رئیس جمهور خود خوانده ی این تشکیلات مسلح، نیروهای وفادار به خود را به هماهنگی با فرماندهان میدانی داعش و تبعیت کامل از آنان فراخوانده است.

کارشناسان سیاسی بر این باورند سابقه ی عملیات های نظامی مجاهدین خلق در جنگ شهری و ترور صد ها تن از غیر نظامیان، باقی مانده ی نیروهای این سازمان را به سرمایه ای اطلاعاتی و نظامی برای اجرای ترور شخصیت های کلیدی عراق تبدیل می کند.

همزمان با آغاز حمله ی رسانه ای شدید رسانه های وابسته به عربستان سعودی و قطر علیه نیروهای حشد شعبی، گمانه زنی های از افزایش اقدام های تروریستی مجاهدین خلق مطرح شده است.

ناظران معتقدند عملیات خنثی شده ی سازمان تروریستی مجاهدین خلق مرحله ی نخست برای اتهام حشد شعبی به قتل علمای اهل سنت برای ملتهب ساختن فضای داخلی عراق علیه نیروهای مردمی این کشور پس از پیشروی گسترده ی این نیروها در مناطق تحت تصرف داعش است.

Author

About Author