بیش از ۱۰۰ تن از نیروهای طالبان کشته و زخمی شدند

وزارت امور داخله افغانستان اعلام کرد که در نتیجه عملیات های مشترک نیروهای امنیتی افغان در ده ولایت کشور، ۴۸ تن از اعضای طالبان کشته و ۶۶ تن دیگر زخمی شده اند.

130623171114_afgh_army_640x360_afp_nocreditوزارت امور داخله افغانستان اعلام کرد که در نتیجه عملیات های مشترک نیروهای امنیتی افغان در ده ولایت کشور، ۴۸ تن از اعضای طالبان کشته و ۶۶ تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نیروهای پولیس ملی، اردوی ملی و امنیت ملی عملیات های مشترک را در ده ولایت کشور به منظور پاکسازی دشمنان صلح و ثبات راه اندازی کرده اند.

این عملیات ها در مربوطات ولایت های ننگرهار، بامیان، تخار، فاریاب، قندهار، زابل، ارزگان، میدان وردک، پکتیا وهلمند راه اندازی شده است.

همچنین در این عملیاتها دست کم ۱۰ تن دیگر از شورشیان از سوی نیروهای امنیتی کشور بازداشت شدند.

در این عملیات ها مقداری جنگ افزار سبک و سنگین نیز بدست نیروهای امنیتی کشور افتاده و در حال حاضر در شماری از ولایت های کشور عملیات پاکسازی به هدف سرکوب و نابودی دشمن جریان دارد.

وزارت امور داخله اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشور به ویژه نیروهای پولیس ملی با عزم و اراده قوی تلاش های خود را به هدف سرکوب ونابودی دشمنان مردم افغانستان شدت بخشیده اند و به خاطر تامین امنیت بهتر و ایجاد یک فضای امن به مردم افغانستان، از هیچ گونه تلاش دریغ نخواهند کرد.

Author

About Author