انتشار لیست نهایی کشته شدگان حج سال ۲۰۱۵

635789425385812959وزارت بهداشت عربستان سعودی آخرین لیست کشته شدگان حج سال ۲۰۱۵ را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این وزرات خانه با تأکید بر این مطلب که دولت عربستان به رهبری خادم الحرمین الشریفین، ولی عهد امین و ولی ولی عهد(حفظهم الله) با تمام توان، در جهت ارائۀ بهترین خدمات درمانی و مراقبت های بهداشتی برای حجاج بیت الله الحرام از لحظۀ ورود آنان به خاک عربستان تا لحظۀ خروجشان، تلاش می کند، اعلام نمود نتیجۀ نهایی بررسی ها در این لیست اعلام گردیده است و پرونده کشته شدگان حج ۲۰۱۵ مختومه شده و بدین وسیله اتمام عملیات بررسی و شناسایی حادثه دیدگان اعلام می شود.

در این لیست اسامی و مشخصات کشته شدگان و کشورهای آنها مشخص گردیده و خانواده های حادثه دیدگان می توانند با مراجعه به سایت وزارتخانه و قرائت این لیست از آخرین وضعیت حجاج اطلاع یابند.

همچنین در بیانیۀ این وزارتخانه آمده است: از خدای متعال می خواهیم شهدا را بیامرزد و در بهشت خود جای دهد و به خانواده های آنان صبر عطا کند و کشور حرمین شریفین و مسئولین آن را از هر شر و بدی حفظ کند.

لازم بذکر است که وزیر بهداشت سعودی، مهندس خالد الفالح یک روز پس از حادثۀ منا وعده داده بود که این وزارتخانه با شفافیت کامل، آمار مربوط به حادثه را اعلام خواهد کرد.

Author

About Author