آیسا، بهترین مشوق سرمایه گذاری در آسیای میانه

indexنشست سالانه سرمایه گذاری (AIM)، اداره حمایت از سرمایه گذاری افغانستان (آیسا) را به عنوان بهترین اداره تشویق سرمایه گذاری در حوزه آسیای میانه انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نشست سالانه سرمایه گذاری دیشب در جریان نمایشگاهی در برج خلیفه شهر دوبی و با حضور شماری از سرمایه گذاران بین المللی برگزار شد.

این نشست همه ساله و برای توزیع جوایز سرمایه گذاری به بهترین اداره تشویق سرمایه گذاری از حوزه های مختلف جهان برگزار می شود.

AIM تمام اداره ها را بعد از ارزیابی استراتیژی ها، برنامه ها و دستاوردهای شان در جریان یک سال گذشته توسط کارشناسان بین المللی مشخص می سازد.

به همین منظور در تازه ترین نشست سالانه سرمایه گذاری، جایزه بهترین اداره تشویق سرمایه گذاری از حوزه آسیای میانه توسط سلطان بن سعید المنصوری، وزیر اقتصاد امارات متحده به اداره آیسا اهدا گردید.

در خبرنامه آیسا آمده است که محمد قربان حقجو رئیس آیسا هنگام دریافت جایزه، آنرا یک دستاورد بزرگ برای افغانستان عنوان کرد.

در دور تازه (ششم) AIM که زیر نام «دنیای جدید سرمایه گذاری مستقیم خارجی، ویژه‌گی های کلیدی و بهترین روش ها» به تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اپریل، ۲۰۱۶ در شهر دبی برگزار گردید، بیش از ۱۰۰ مقام عالی رتبه دولتی از ۱۴۰ کشور، ۱۵۰۰۰ سرمایه گذار و ۵۰۰ غرفه‌ دار اشتراک کرده بودند.

Author

About Author