کشته شدن ۲۰ نظامی اسرائیلی بدست حماس در غزه

روز گذشته درگیری های سنگین میان نیروهای اسرائیلی و نیروهای حماس در نوار غزه صورت گرفت و در این درگیری دستکم ۱۳ تن از نیروهای مسلح رژیم اسرائیل بدست حماس کشه شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، نیروهای اسرائیل حملات شدیدی را در منطقهء شجاعییه نوار غزه راه اندازی کرده بود و ضمن اینکه هیچ پیشروی در این منطقه نداشت ۱۳ تن از نیروهای تهاجمی اش را از دست داد.

همچنین در این حملات یک تن از سربازان اسرائیلی در منطقه جنگ به اسات نیروهای حماس افتاد و با این مردم غزه به جشن و شادی پرداختند.

از آغاز تجاوزات و حملات هوایی و زمینی ارتش رژیم اسرئیل در نوار غزه بیست از نیروهای مسلح اش کشته شده و به همین ترتیب چندین تن دیگر مجروح شده اند.

با این تلفات مردم بیگناه در غزه افزایش یافته و تنها در درگیری های روز گذشته دستکم ۵۰ فلسطینی به شهادت رسدند و دها تن دیگر مجروح شدند.

با وجود واکنش تند کشور های اروپایی و غربی و بر توقف حملات هوایی و زمینی رژیم اسرائیل در نوار غزه ، با آنهم رژیم اسرائیل به حملات شان ادامه داده و هر روز از مردم بی دفاع فلسطین قربانی می گیرند.

هم اکنون آمار به شهادت رسیدن فلسطینی ها از مرز ۳۰۰ نفر گذشته و بیش از ۱۳۰۰ تن دیگر به شدت جراحت برداشته و هم اکنون شفاخانه ها پر از جسد های کشته شده و زخمی است.

اسرایئل همچنان روز گذشته اعلام کرد و از ادامه حملات هوایی و زمینی شان در نوار غزه دست نمی کشد بلکه شدت برای کشتار افراد بیگناه شدت می بخشند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *