پولیس رژیم اسرائیل به دنبال بازجویی از نتانیاهو

پولیس رژیم اسرائیل قرار است روز چهارشنبه آینده بنیامین نتانیاهو را به اتهام دریافت اموال غیرقانونی هنگفت و خیانت در امانت مورد بازجویی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از شبکه دو تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داد، پولیس از نتانیاهو درباره دریافت اموال غیرقانونی تحقیق و بازجویی خواهد کرد و این در حالی است که نخست‌وزیر این رژیم در گفت‌وگو با رسانه‌های گروهی پیش از این دست داشتن در پرونده‌های فساد را رد کرده بود.

نتانیاهو در واکنش به انتشار برخی اخبار درباره تصمیم مشاور حقوقی دولت خود برای درخواست از پولیس به منظور تحقیق علنی از وی در دو پرونده فساد جدید منتسب به او، اعلام کرده بود: این اخبار صحت ندارد و من مطمئن هستم که ادعاهای مطرح شده در رسانه‌های گروهی هم بی‌پایه و اساس است.

شبکه دو تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد که پولیس این رژیم به دریافت اموال هنگفت توسط نتانیاهو از دو بازرگان که یکی از آنها اسرائیلی و دیگری غیراسرائیلی است، مشکوک است.

پرونده دوم هم به دست داشتن نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش در ماجرای فساد دیگری مربوط می‌شود که هنوز فاش نشده است.

این شبکه تلویزیونی خاطرنشان کرد که پولیس اطلاعات لازم را در داخل فلسطین اشغالی و خارج از آن جمع آوری و از ۵۰ تن در این زمینه تحقیق کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *