طرح تسهیل تبادلات مالی اروپا با ایران هنگام با تحریم های نفتی آمریکا

مسوول  سیاست های خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد طرح این اتحادیه که برای تسهیل تبادلات مالی میان ایران و اروپا قرار بود آماده گردد پیش از ماه نوامبر سال جاری اجرا میشود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که طرح این اتحادیه برای تسهیل تبادلات مالی با ایران پیش از نوامبر اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فدریکا موگرینی، مسوول سیاست های خارجی اتحادیه اروپا گفت طرح این اتحادیه که قرار بود برای تسهیل مبادلات مالی با ایران مطرح گردد قبل از ماه نوامبر امسال به اجرا درخواهد آمد.

گفته میشود این طرح اتحادیه اروپا هنگام با آغاز تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران اجرایی خواهد شد.

این در حالی است که آمریکا پس از خروخش از برجام تهدید کرد که تحریم ها را علیه ایران دوباره اعمال  خواهد کرد و آغاز تحریم های نفتی علیه  ایران را ماه نوامبر سال جاری اعلام کرده است.

قابل یادآوری است که اتحادیه اروپا این طرح را برای تسهیل مبادلات مالی با ایران آماده کرده است زیرا آمریکا ضمن وضع تحریم ها علیه ایران کشور های را که با ایران در تعامل بودند به شمول اروپا تهدید کرد تا از معاملات تجاری با ایران خود داری کنند ورنه شامل تحریم های آمریکا خواهند شد.

به گزارش رویترز، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که طرح این اتحادیه برای تسهیل تبادلات مالی با ایران پیش از ماه نوامبر (آبان ماه) یعنی زمان آغاز تحریم‌هایی نفتی آمریکا علیه ایران اجرایی می‌شود.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *