شماری از مقام های دولتی فراه در سقوط هلیکوپتر کشته شدند

تکمیلی، در نتیجه سقوط هلیکوپتر نظامی اردوی ملی در ولسوالی اناردره ولایت فراه، شماری از مقام های دولتی این ولایت از جمله رئیس شورای ولایتی آن کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک هلیکوپتر اردوی ملی صبح امروز (۹عقرب) زمانی که قصد حرکت از فراه به سمت هرات را داشت، در مربوطات ولسوالی اناردره با کوه برخورد کرد.

شاه محمود نعیمی معاون شورای ولایتی فراه به خاورمیانه گفت که در حقیقت دو هلیکوپتر نظامی از فراه به سمت هرات حرکت کرده که یکی از این هلیکوپترها با کوه های شمالغرب ولسوالی اناردره برخورد کرده است.

به گفته وی، در این هلیکوپتر به شمول فرید بختاور، رئیس و جمیله امنیتی عضو شورای ولایتی فراه، نعمت الله خلیل معاون قول اردوی ۲۰۷ ظفر و رئیس مهاجرین ولایت فراه، ۲۲ تن سرنشین حضور داشته است که احتمال می رود تمام آنها جان باخته باشند.

نعیمی اظهار داشت که اعضای شورای ولایتی به خاطر کارهای اداری و ناامنی توسط هلیکوپتر به سمت شیندند و از آنجا به سمت هرات می رفتند که با این رویداد روبرو شدند.

هرچند این عضو شورای ولایتی فراه می گوید که هلیکوپتر با کوه برخورد کرده است؛ اما طالبان مسلح مدعی شده اند که آنان این هلیکوپتر را هدف قرار داده اند که در نتیجه تمام سرنشینان آن جان باخته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *