تعیین کمیشنران کمیسیون انتخابات به تاخیر افتاد

در حالی که ریاست جمهوری سفر برخی از نامزدان انتخابات را دلیل تاخیر نشست برای تعیین کمیشنران کمیسیون انتخابات اعلام می کند؛ اما نامزدان ریاست جمهوری می گویند که دلیل اصلی عدم موافقت آنها، شفاف نبودن آن بوده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، هارون چخانسوری، سخنگوی ریاست جمهوری در صفحه فیس بوک خود نگاشته است که «قرار بود با حضور کاندیدان ریاست جمهوری، پروسه انتخابات برای تعیین کمیشنرهای کمیسیون‌ های انتخاباتی امروز (۸حوت) برگزار گردد.»

وی ادامه داد که با توجه به مسافرت برخی نامزدان ریاست جمهوری و همچنان تقاضای برخی نامزدان دیگر برای فرصت بیشتر، به منظور برگزاری این پروسه ملی به وجه احسن، قرار است این برنامه روز جمعه با حضور نامزدان ریاست جمهوری برگزار گردد.

اما دیگر نامزدان انتخابات می گویند که دلیل اصلی این تاخیر، عدم رضایت آنها از مکان برگزاری نشست (ارگ ریاست جمهوری) و عدم شفافیت نظارت بر آن بوده است.

این نامزدان می گویند که قرار است امروز (۸حوت) نشستی در ارگ برگزار شده و شورای تشریک مساعی نامزدان انتخابات ریاست جمهوری نظرات خود را مطرح کرده و در صورت رضایت، روز تعیین کمیشنران به جمعه موکول شود.

این در حالی است که چندی پیش، رئیس و اعضای کمیسیون های انتخاباتی از سوی رئیس جمهور برکنار شده بودند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *