آل خلیفه رسانه ها را بر علیه نصرالله به خدمت گرفت

درپي افشاگری دبيركل حزب الله لبنان درباره سياست های نژادپرستانه رژيم آل خليفه، مسؤولان بحريني رسانه ها را به هدف تخريب وجهه و اهانت به سيد حسن نصرالله به خدمت گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از “منامه پس”خشم و غضب رژيم آل خليفه از سخنان اخیر سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان به حدی رسيد كه اين رژيم علاوه بر شبكه های تلويزيونی دولتی خود، برخی اصحاب رسانه در ديگر كشورها را نيز به خدمت گرفت.

يكی از روزنامه نگاران “احمد موسی” بود كه عبارات ناشايستی را عليه دبيركل حزب الله لبنان بكار برد.

احمد موسی در برنامه خود با عنوان “علی مسئوليتی” از چارچوب كار رسانه ای خارج شد و از يک سو رژيم های عرب را عليه دبيركل حزب الله لبنان تحريک كرد و از سوی ديگر، كلمات ناشايستی را عليه سيد حسن نصرالله بكار برد.

احمد موسی در برنامه خود به اين موضوع توجه نكرد كه هيچ يک از مطالب نصرالله را رد نكرد بلكه برخی از سخنان وی درباره بحرين را بيان نمود، از جمله اين سخن كه رژيم بحرين، اسرائيل دوم است.

دبيركل حزب الله لبنان در سخنرانی اخير خود در اشاره به سياست رژيم بحرين در اعطای تابعيت به خارجی ها به زيان بافت جمعيتی اين كشور گفته بود كه رژيم بحرين، اسرائيل دوم است.

احمد موسی با وجود اينكه عبارت “مسؤولیت پذيری” را برای برنامه خود برگزيده بود اما به مسؤولیت خود در خصوص لزوم مخالفت با طرح اعطای تابعيت به خارجی ها در بحرين عمل نكرد.

رژيم بحرين درراستای تلاش برای بهبود وجهه تاريک خود هزاران دالر به شركت های تبليغاتی می دهند و روزنامه پروپاپليكا در سال 2012 ميلادی فاش كرد كه وزارت خارجه بحرين با شركت كورفيس قراردادی به ارزش 40 هزار دالر برای بهبود وجهه اين كشور پرداخت كرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *