150 عضو پارلمان از داکتر عیدالله عبدالله حمایت کرد

شماری از اعضای پارلمان متشکل از مجلس نمایندگان و مجلس سنا حمایت شان را از تیم اصلاحات و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله عبدالله در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، فوزیه کوفی، عضو مجلس نمایندگان امروز(6 جوزا) در این نشست خبری در کابل گفت که ۱۵۰ عضو شواری ملی از نامزدی داکتر عبدالله عبدالله حمایت می‌کنند.

خانم کوفی با تاکید بر اینکه داکتر عبدالله اعتدال قومی و سیاسی را به خوبی حفظ کرده است، گفت: عبدالله طیف های سیاسی، بزرگان و متنفذین را به خوبی یکجا کرده و این یک کار آسان نیست و توانایی خاصی را ایجاب می کند و نشان دهنده این است که داکتر عبدالله در سطح وسیع نیز می تواند وحدت ملی را به ارمغان بیاورد.

به گفته او، کسانی رای مردم افغانستان را پاس داشته می توانند که با مشکلات مردم یک جا بزرگ شده اند و در مبارزات حضور داشته اند.

درهمین حال، داکتر عبدالله عبدالله، پس از تشکر و قدردانی از اعضای هر دو مجلس شورای ملی، گفت: خیلی خوشحال هستم که در مجلسی حضور دارم که اعضای آن نمایندگی مردم افغانستان را بر عهده دارند.

آقای عبدالله با تاکید بر اینکه در وقت حساس قرار داریم، گفت که اعلام حمایت جمع کثیری از سناتوران و وکلاء یک خاطره به یاد ماندنی برای وی است.

بنابر گفته آقای عبدالله، جریان تحول به رهبری خانم فوزیه کوفی نیز حمایت خود را از این تیم اعلام کرده است.

آقای عبدالله به مردم افغانستان همچنان نوید داد که این انتخابات می تواند برای افغانستان پیام سلامت، ثبات و امنیت را در پی داشته باشد.

آقای عبدالله با تاکید بر اینکه در لیست سیاه قرار گرفتن سیستم بانکی افغانستان، آسیب جدی به مردم می زند از نمایندگان خواست تا در مورد تصویب قانون منع پول‌شویی و قانون مبارزه با تروریزم تلاش جدی کنند.

گفتنی است که روند سبزبه رهبری امراله صالح رئیس پیشین امنیت ملی نیز حمایت خویش را از داکتر عبدالله اعلام کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *