گسترش فعالیت تروریستان برای مختل کردن انتخابات

وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان در پیوند به حمله های تروریستی در کابل گفته است که فعالیت های تروریستان برای مختل کردند روند انتخابات ریاست جمهوری و شورای ولایتی گسترش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، وزارت داخله با نشر خبرنامه ای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای ولایتی در شانزدهم حمل سال روان را یکی از رویدادها بسیار مهم تاریخی، دمکراتیک و سرنوشت ساز برای مردم افغانستان خوانده است.

در این خبرنامه آمده است با آن که برای برگزاری انتخابات، زمان اندکی باقی مانده است، اما فعالیت های تروریستی برای اخلال این روند همچنان تشدید یافته است، حمله های پی در پی تروریستی دشمنان مردم افغانستان در نقاط مختلف کشور به ویژه در کابل بخشی از تلاش های خصمانه ی حلقات معین استخباراتیست که برای برگزار نشدن انتخابات راه اندازی گردیده است.

وزارت امور داخله کشور؛ حمله های اخیر تروریستی را که ظاهرآ برای مختل سازی انتخابات سال روان در کشور راه اندازی می شود، همچنان یکی از اهداف بزرگ و استراتیژیک شبکه های معین استخاباراتی در منطقه می داند.

وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان به این باور است، که تلاش های مضبوحانه برای جلوگیری از حضور گسترده ی مردم در انتخابات به راه انداخته شده است  بجای نخواهد رسید و دشمنان مردم افغانستان با شکست فاحش روبرو شده و روسیاه خواهند شد.

نیروهای امنیتی به ویژه پولیس ملی افغانستان با دادن جان، حاضر هستند تا هرگونه فعالیت های هراس افگنانه را همچو گذشته مهار و سرکوب نمایند. و به ملت افغانستان اطمینان می دهد که انتخابات در فضای امن و به دور از هر گونه ترس و هراس برگزار می شود.

رهبری وزارت امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان، شجاعت، قهرمانی، سرعت و دقت نیروهای پولیس ملی افغانستان را که جانبازانه برای نابودی تروریستان و نجات جان مردم در نقاط مختلف کشور ستوده و به مردم اطمینان میدهد که انتخابات در فضای امن برگزار خواهد شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *