پایگاه‌های نظامی رژیم اسرائیل در جولان هدف موشک قرار گرفت

بامداد روز پنجشنبه (۲۰ثور) ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که ۲۰ موشک به سمت مواضع نیروهای این کشور شلیک شده است که شماری از از این موشک‌ها رهگیری شده است و شماری هم به مواضع ارتش رژیم اسرائیل اصابت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، منابع اسرائیلی پرتاب این موشک‌های به سپاه پاسداران ایران ربط داده است و این در حالیست که منابع سوری ادعاهای رژیم اسرائیل مبنی بر دخالت ایران در حمله موشکی را رد کردند و گفتند که  نیروهای دولتی سوریه در واکنش به حملات اسراییل اقدام به انجام این کار کرده و پاسخ داده‌اند.

شلیک بیش از 20 موشک به مواضع رژیم اسرائیل / عبور شماری از موشک‌ها از گنبد آهنین / تبادل آتش و بمباران مناطقی از سوریه +فیلم

خبرگزاری سوریه (سانا) هم گزارش داد، خمپاره‌هایی از مناطق تحت کنترل رژیم اسرائیل به سمت شهر «البعث» در شمال ولایت قنیطره شلیک شده است. گزارش‌هایی از تلفات در اثر این حمله دریافت نشده است.

این در حالیست که رویترز می گوید، طی ماه های اخیر اسرائیل حملاتی را به مواضع نیروهای حزب الله و ایران در سوریه انجام داده است.

تنش‌ها بین ایران و اسرائیل بعد از لغو برجام شدت گرفته است و آگاهان به این باور استند که اسرائیل تقصیر جنگ را گردن ایران می اندازد تا بتواند در منطقه یک جنگ تازه را راه اندازی کنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *