سپاسگزاری های انصارالله از سخنان سید حسن نصرالله در حمایت از یمن

جنبش انصارالله یمن با نشر بیانه‌ای از موضع گیری های سیدحسن نصرالله دبیر کلا حزب الله لبنان در حمایت از مردم یمن سپاسگزاری کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سید حسن نصرالله در سخنرانی روی جمعه(۸ سرطان) خود در حمایت از مردم و ارتش تمن گفته بود که «ریاض و ابوظبی باید بدانند در برابر ملتی تسلیم ناپذیر قرار گرفته‌اند» و دفتر سیاسی انصارالله یمن با نشر بانیه ای از این موضیع گیری سید حسن نصرالله قدردانی کرده است.

انصارالله در بیانه اش گفته است که جنگ امروز یمن با آینده‌ی مساله فلسطین که در حال عبور از خطر از خطرناکترین مسیر است مرتبط می باشد و همچنان افزود است که جنگ یمن فقط برای خود یمنی ها نیست بلکه جنگی است که به آینده کشور های منطقه که در راس آن فلسطین قرار دارد است.

انصارالله خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان بیان داشته است که با توجه شما در قبال یمن و پیگیری رویداد های آن افتخار می کنیم و جنگ در برابر ایتلاف سعودی را جنگ با مزدوران صهیونیست ها می دانیم.

یکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله یمن اظهار داشت که موضیع گیری حزب الله به حمایت از مردم یمن مایه افتخار ما است و تاثیر مثبت به روحیه ما می گذارد و ما قول می دهیم در این جنگ پیروز شویم.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان روز جمعه در سخنرانی خود گفته بود که ریاض و ابوظبی باید بدانند در برابر ملتی تسلیم ناپذیر قرار گرفته‌اند و همچنان خطاب به نیروی نظامی یمن گفته بود که ای کاش می توانستم در کنار شما باشم و بجنگم.

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *