آمریکا به دنبال توطیه دیگر در خاک سوریه

به گزارش منابع کمیته ملی انهدام تسلیحات شیمیایی گفته میشود آمریکا در حال آماده کردند عملیات مقدماتی با استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه به منظور متهم کردن آنها مبنی بر استفاده از سلاح های شیمیایی است.

گزارش ها میرسانند ایالات متحده آمریکا در حال آماده سازی عملیات شیمیایی در سوریه است تا این اتهام را به پای ارتش این کشور ختم کند.

به گزارشررسانه ها سازمان نظامی وجاسوسی آمریکا به زیر دستانش گفته است که  مواد شیمیایی را در برخی از مناطق کشور سوریه جابجا نمایند تا از آن در حملات شیمیایی خود استفاده کنند و پس از آن دمشق را مقصر ثابت کنند.

دولت سوریه با محکوم نمودن این اقدام جدید آمریکا افزود که  سایر کشورهای غربی مانند انگلیس و فرانسه نیز در این اقدام با آمریکا همکاری میکند و آنها میخواهند به این طریق حمله به خاک سوریه را توجیه کنند.

گفته میشود تروریستان که قبلا با  گروه تروریستی داعش همکاربودند حالا به همکاری آمریکا در حال آمادگی برای تبدیل شدن به قربانیان یک حمله غیر واقعی شیمیای توسط ارتش سوریه هستند.

این در حالی است که آمریکا به همکاری دو کشور دیگر مثلث ناکامی را تشکیل دادند و در اواخر ماه حمل سال جاری حملات موشکی را به بهانه بی اساس وجود تسلیحات شیمیایی در سوریه بالای خاک این کشور انجام دادند که این حمله از سوی اکثریت کشورهای جهان تقبیح شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *