کشته و زخمی شدن ۶۸ تن ازنیروهای امنیتی در قندوز

یکی از اعضای شورای ولایتی قندوز گفت که در حمله تهاجمی طالبان بر ولسوالی امام صاحب این ولایت بر نیروی امنیتی نزدیک به ۶۸ تن تلفات داده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، کریمه صادقی عضوی شورای ولایتی قندوز گفت که افراد گروه طالبان شب گذشته(۲۵سرطان) بالای چندین پوسته امنیتی در والسوالی امام صاحب ولایت قندوز حمله کردند که در این حمله به نیروی های امنیتی تلفات سنگین وارد شده است.

کریمه صادقی عضوی شورای ولایتی قندوز با انتقاد از مقامات بلند پایه امنیتی و دفاعی کشور افزود که نیروی امنیتی در این اواخر در درگیری با گروه طالبان دچار تلفات سنگین شده است و اما مقامات بلند پایه امنیتی هیچ توجه ندارد.

این عضوی شورای ولایتی قندوز افزود که افراد طالبان در جریان آتش بس سه روزه شان تمام مراکز نظامی و راه های که حملایت آنان ساده می سازد را بررسی کرده و حالا با حملات تهاجمی بر این مراکز تلفات سنگین را به نظامیان کشور وارد می کنند.

این در حالی است که مسوولین امنیتی قندوز به رسانه ها گفته است که تروریستان طالب شب گذشته بر ولسوالی امام صاحب این ولایت حمله کردند و با نیروی های امنیتی درگیری شده که این درگیری ها هنوز ادامه دارد. مسوولین امنیتی گفته است که در جریان این درگیری ۱ سرباز امنیتی کشته و ۶ تن دیگر زخمی شده  و همچنان ۱۵ جنگ‌جوی گروه طالبان نیز کشته و زخمی شده‌اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *