ایران: باید کشور های اسلامی برای حمایت از فلسطین بسیج شوند

نماینده ایران در سازمان ملل متحد از سازمان همکاری اسلامی خواست که برای تحت فشار قرار دادن رژیم اسراییل اقدامات لازم را روی دست بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، غلامعلی خوشرو نماینده ایران در نشست سفران و نمایندگان دائم کشور های سازمان همکاری اسلامی در سازمان ملل به روز چهار شنبه(۲۶ثور) از این اعضای این سازمان خواست که صدای امت اسلامی باشند و برای تحت فشار قرار دادن رژیم اسراییل باید اقدامات لازم را روی دست بگیرند.

نشست نمایندگان کشوری های عضوی سازمان همکاری اسلامی با موضوع بررسی جنایات اخیر رژیم اسراییل بالا سرزمین اشغالی فلسطین روز گذشته برگزار شد.

نمایند ایران با اشاره به سکوت جامعه جهانی در قبال ۷۰ سال جنایت رژیم اسراییل بالای فلسطینی ها گفته که متاسفانه در سالگرد هفتادمین روز نکبت، فلسطین شاهد سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینان و قتل عام آنان توسط رژیم اسراییل هستیم.

این مقام ایران با یاد آوری از تعداد شهدای و مجروحین نوار غزه از کشور های عضوی سازمان همکاری اسلامی خواست که با تمام امکانات بسیج شوند و اقدامات لازم برای حمایت از فلسطین را روی دست بگیرند.

خوشرو روز انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را یک روز شرم آور برای جهان اسلام عنوان کرد.

این در حالی است که آمریکا در هتفادمین روز نکبت، سفارتش را از تل آویو به قدس انتقال داد که همزمان در نوار غزه فلسطینیان تظاهرات کردند که تظاهرات شان را رژیم اسراییل سرکوب کرد و چندین تن را قتل عام کرد و شماری زیادی هم مجروح شد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *