نتانیاهو: ما علیه ایران مدرک داریم و آنرا با آلمان به اشتراک گذاشتیم

نخست وزیر رژیم اسرائیل با تکرار ادعاهای واهی اش علیه ایران افزود مدارکی در خصوص ابعاد نظامی برنامه هسته ای ایران را در اختیار آلمان قرار داده است.

 بینامین نتانیاهونخست وزیر رژیم اسرائیل صبح امروز سه شنبه ۱۵ جوزا اظهار داشت اسنادی را در مورد برنامه هسته ای ایران در دست دارد و در اختیار دولت آلمان قرار داده است.

نتانیاهو درنخستین روز سفر خود به مقصد اروپا در کشور آلمان به سر میبرد او در توئیتر خود نوشته است ایران در پی نابودی رژیم اسرائیل است و همچنان به دنبال تسلیحات هسته ای برای پیاده کردن نقشه های خود است.

او همچمنان علاوه کرد ما به این واقعیت پی برده ایم ما به  اطلاعاتی از آرشیف تسلیحات اتمی ایران دست یافته ایم و آنرا با کشور آلمان به اشتراک گذاشتیم.

نخست وزیر رژیم اسرائیل قبلا در جریان دیدار با انگلا مرکل صدراعظم آلمان ادعا کرده بود که ایران تصمیم دارد نیروهای خود را در سوریه نگهدارد و به این رژیم حمله کند.

در همین صدراعظم آلمان نیز تصریح کد اروپایی ها و اسرائیلی ها یک هدف دارند وآن اینکه ایران نباید به تسلیحات هسته ای دست پیدا کند.

این در حالی است که چندی پیش اتحادیه اروپا به شمول سایر کشور ها پایبندی خود را در توافق هسته ای  برجام اعلام کردند و گفتند که در این توافق از ایران حمایت وپشتیبانی میکنند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *