زنانی که توسط دونالد ترامپ مورد آزار جنسی قرار گرفته بودند خواستار استعفای وی شده اند

زنانی که توسط دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا، مورد تعرض و آزار جنسی قرار گرفته بودند، در یک نشست خبری جزئیات آن را اعلام کرده و خواستار بررسی سوابق آزارجنسی وی از سوی کنگره آمریکا شدند و از ترامپ خواستند که استعفا بدهد.

ریچل کروکس، سامانتا هولوی و جسیکا لیدز سه نفر از زنانی هستند که در باره آزار و اذیت جنسی که توسط ترامپ با رسانه‌ها صحبت کرده اند.

این در حالیست که حداقل ۱۳ زن اتهاماتی را در رابطه با آزار و اذیت جنسی علیه دونالد ترامپ مانند بوسیدن بدون کسب اجازه و لمس کردن بدن مطرح کردند.

ریچل کروکس کارمند سابق گروه تجاری بایروک ادعا می‌کند که ترامپ در سال ۲۰۰۵ و بدون کسب اجازه از او لبانش را بوسیده است.

سامانتا هولوی، نماینده ایالت کارولینای شمالی در مسابقه انتخاب دختر شایسته آمریکا در سال ۲۰۰۶ نیز  ترامپ را به رفتار نادرست و تحقیرآمیز با دختران شرکت‌کننده در این مسابقات متهم کرد.

جسیکا لیدز نیز وی را به دست زدن بدون اجازه به بدن او، تلاش برای بلند کردن دامن و دستمالی در حین یک سفر هوایی و زمانی که به عنوان مسافر کنار آقای ترامپ نشسته بود، متهم کرده است.

کاخ سفید در واکنش به اتهامات مطرح شده آنها را نادرست خواند و مدعی شد که حرف‌های مدعیان و شاهدان دچار تناقض هستند.

همچنان سه سناتور دموکرات آمریکایی، برنی سندرز، جف مارکلی و کوری بوکر نیز از آقای ترامپ خواستند که از مقام خود کناره‌گیری کند.

برنی سندرز در حساب توییتر خود چنین نوشت: «ما رئیس جمهوری داریم که در یک نوار ضبط شده به آزار جنسی زنالن اقرار کرده است. من امیدوارم که او به این مساله توجه کرده و به استعفا بیندیشد.»

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *