افزایش حملات هوایی ارتش عراق

us-coalition-warplanes_650x400_61423745823حملات هوایی به مواضع و مخفیگاه‌های تروریست‌های داعشی طی دو روز اخیر به شدت افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از رسانه‌های عراق، جنگنده‌های ارتش عراق توانستند مخفیگاه‌ها و تجمعات تروریست‌های داعشی را در داخل قریه بشیر بمباران کنند که به انهدام یک موتر بمب‌گذاری شده منجر شد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع عراق، جنگنده‌های ارتش عراق مخفیگاه‌ها و موترهای بمب‌گذاری شده داعشی‌ها را در مناطق غرب الصینیه و راه بیجی به حدیثه در ولایت صلاح‌الدین در هم کوبیدند.

عبدالمحسن العباسی فرمانده ارتش عراق هم تاکید کرد نیروهای امنیتی عملیات بازپس‌گیری منطقه الروفه در شمال ناحیه الکرمه را ادامه دادند و به زودی این منطقه را از وجود تروریست‌ها پاکسازی خواهند کرد تا مقدمه‌ای برای عملیات بعدی پس از موفقیت در آزادسازی بسیاری از قریه ها و جاده های استراتژیکی باشد که باندهای تروریستی در انتقال سلاح و مهمات به فلوجه مورد استفاده قرار می‌دادند.

منابع رسانه‌ای فرماندهی عملیات الانبار به الفرات گفتند در حملات جنگنده‌های سوخوی ارتش عراق به مقرها و مواضع داعشی‌ها در منطقه البوعیفان در ولایت الانبار، ده‌ها داعشی به هلاکت رسیدند، این عملیات با تکیه بر  اطلاعات دقیق انجام شد.

این در حالی است که استیف وارن یکی از سخنگویان ارتش آمریکا گفته است برای اولین بار بمب‌افکن ب ۵۲ در حملات هوایی به مواضع داعش مورد استفاده قرار گرفته است.

Author

About Author