پشتیبانی از تحریم های آمریکا علیه روسیه جرم پنداشته میشود

نخست وزیر روسیه گفته است  از طرح پیشنهادی دوما که وضع نمودن تحریم های آمریکا علیه روسیه جرم محسوب میشود، حمایت میکنیم.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه به نقل از دمتیری مدودف نخست وزیر روسیه در گفتگوی که با تلویزون روسیه داشت بیان کرد که از ایده جرم انگاری تحریم های آمریکا علیه روسیه حمایت  و پشتیبانی میکند.

آمریکا در ۶ اپریل به هدف سرکوب نمودن متحدان روسیه و وتنبیه نمودن مسکو به اتهام دست داشتن در انتخابات سال ۲۰۱۶ و آنچه را که فعالیت های بد خواهانه مسکو میداند تحریم های را علیه شرکت های بزرگ تجاری روس وضع نمود.

در همین حال مدودوف در پاسخ به تحریم های وضع شده از سوی آمریکا مبنی بر حمله موشکی بر دوما افزود این محدودیت ها به منظور نابود سازی نظام سیاسی- اجتماعی و ضربه زدن به اقتصاد روسیه اتخاذ شده است و اگر اینچنین است پس این تحریم ها جرم علیه شهروندان کشور روسیه محسوب میشود.

در ادامه گفت که بنا بر این هیچ کس حق ندارد که تحریم های آمریکا را به سبب ترس از مسوولیت اجرایی و کیفری آن جامه عمل بپوشاند.

این مقام روسی تاکید کرد که حکوکت روسیه باید از شرکت های نقصان دیده از این تحریم ها پشتیبانی کند تا بدانند هیچ را از دست نداده اند.

او درجریان گفتگو علاوه کرد که روسیه در صدد تصمیم گیری برای افزایش سن بازنشستگان این کشور هست و من هم دوست دارم بیشتر در جایگاه کار کنم که بیشترین سود را برای کشورم به بار بیاورم.

این در حالی است که پس از حمله موشکی آمریکا بالای سوریه ترامپ روسیه را متهم به همکاری و پشتیبانی از حمله شیمیایی سوریه در دوما کرد ؛ اما سازمان‌های ناظر در دوما هیچ نشان‌ای از وجود حمله شیمیایی را  پیدا نکرده اند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *