متهم شدن عاشق الله وفا نمایندۀ مردم به لت و کوب یک کارگر نساجی پلخمری

دو تن از فعالان مدنی و اجتماعی در ولایت بغلان مدعی‌اند که عاشق الله وفا نمایندۀ مردم بغلان در مجلس آنان را توهین، تحقیر و لت و کوب کرده است.

ابراهیم هبا نمایندۀ عمومی کارگران نساجی پلخمری و فعال اجتماعی و نورالله ریاضت فعال مدنی در بغلان در یک نشست خبری با رسانه‌ها مدعی شدند که عاشق الله وفا نمایندۀ مردم بغلان در مجلس نمایندگان آنان را توهین، تحقیر و لت و کوب  کرده است.

ابراهیم هبا نمایندۀ کارگران نساجی پلخمری می‌گویند که روزجمعۀ گذشته این نمایندۀ مردم پس ازآن‌که وی را درخانه اش می‌خواهد، مورد لت و کوب قرار داده و اخطار داده است که وی و برادرش را به قتل می رساند.

وی افزود”وقتی داخل دهلیز خانه عاشق الله شدم، حاجی عاشق الله از زینه پایان شد و مره به طرف داخل اطاق راهنمایی کرد، داخل اطاق شدم به افرادش صدا کرد که کارد و بوجی بیارین مه ای نفر را می‌کشم. یکی از افرادش مره محکم گرفتند و خودش چند سیلی برویم زد و گفت که میکشمت”.

در عین حال نورالله ریاضت فعال مدنی و رسانه‌ای در بغلان مدعی است که روز جمعۀ گذشته عاشق الله وفا نمایندۀ مردم بغلان از طریق تلیفون وی را توهین، تحقیر و تهدید به مرگ کرده است.

آنان از حکومت می خواهند که این موضوع را به طورجدی پی‌گیری نماید و جلوی زورگویی‌های این نمایندۀ مردم را بگیرد.

پیش ازین نیزعاشق الله وفا از سوی شیرمحمد جهش رییس گروپ رسانه‌های تنویردربغلان متهم به توهین و تحقیر شده بود.

خواستیم دیدگاه عاشق الله وفا را داشته باشیم اما با تلاش‌های مکرر موفق نشدیم.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *