طالبان به گروه تروریستی داعش نامه نوشت

پس از نشر گزارش‌ها مبنی بر اختلاف و درگیری بین طالبان و افراد وابسته به داعش در شماری از ولایت‌های کشور از جمله ننگرهار، طالبان

پس از نشر گزارش‌ها مبنی بر اختلاف و درگیری بین طالبان و افراد وابسته به داعش در شماری از ولایت‌های کشور از جمله ننگرهار، طالبان طی نامه ای از داعش خواست که در افغانستان برخلاف جهت این گروه حرکت نکند.

به گزارش گزارش خبرگزاری خاورمیانه، طالبان از گروه داعش به عنوان گروه هم فکر طالبان در سطح منطقه یاد آوری نموده از آنها خواسته دست از اختلافات بر دارند. دراین نامه طالبان گروه داعش را برادر خوانده اختلافات پیش ْآمده میان این گروه را دست اندازی افراد فرصت طلب در میان این گروها عنوان نموده است.

دراین نامه نام های شماری از رهبران القاعده و طالبان مانند عبدالله عـــزام، اسامه بن لادن، ابومصعب الزرقاوی نیز یاد آوری گردیده که به باور طالبان کارنامه جهادی در افغانستان را با خودشان دارند.

این درحالیست که از چند ماه بدین سو گروه موسوم به داعش و طالبان درنقاط مختلف کشور بارها باهم در گیری شده اند که هر بار به منجر به کشته و زخمی شدن طرفین شده است. اما گروه داعش تا اکنون در این مورد اظهار نظر نکرده است.

Author

About Author