نماد سایت خبر گزاری خاور میانه

 کشته و زخمی شدن ۱۳ سرباز اردوی ملی در حمله تهاجمی گروه تروریستی طالبان در فاریاب

مقامات محلی فاریاب خبرداده است که افراد گروه تروریستی طالبان حوالی ساعت ۸ صبح امروز پنچ شنبه (۲۶ اسد) بر ولسوالی المار ولایت و قریه چهل‌گزی ولسوالی قیصار این ولایت حمله کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد طاهر رحمانی رییس شورای ولایتی فاریاب با تایید این خبر گفت که افراد گروه طالبان بر ولسوالی المار و قریه چهل‌گزیی ولسوالی قیصار به صورت تهاجمی حمله کرده اند.

رحمانی افزود که افراد طالبان سه پوسته اردوی ملی را در قریه چهل‌گزی ولسوالی قیصار سقوط داده اند و در حالی حاضر بیش از ۷۰ تن از سربازان اردوی ملی در این قزیه در محاصره افراد طالبان به سر می برند.

بر بنیاد گفته های رحمانی در این حمله تهاجمی طالبان ۷ سرباز پولیس کشته و ۶ تن زخمی شده و ۳ تن دیگر لادرک است و همچنان ۲عراده تانگ نوع هاموی نیز به دست طالبان افتاده است.

رییس شورای ولایتی فاریاب بیان داشت که درگیری میان نیروی اردوی ملی و افراد طالبان تا کنون ادامه دارد و اگر تا ۲ ساعت دیگر نیروی کمکی از مرکز نرسد امکان دارد قریه چهل‌گزی به دست طالبان سقوط کند و سربازان که در محاصره اند کشته شوند.

این در حالی است که گروه تروریستی طالبان در این اواخر حملات شان علیه نیروی نظامی کشور افزایش داده اند و طوری که در یک هفته گذشته صدا ها تن از سربازان اردوی ملی و پولیس کشته شده اند.

Author

خروج از نسخه موبایل