TRORISTبعد از بروز بحران سوریه طی چند سال اخیر و همچنین شکل گیری داعش در عراق و سوریه جنایاتی در این دو کشور به وقوع پیوست که باعث حیرت جهانیان شد.

عاملان اصلی این جنایات عموما از تروریست های به اصطلاح میانه رو سوری ، جبهه فتح الشام شاخه القاعده سوریه و داعش بودند.

از جمله جنایات غیر انسانی مهم داعش در عراق می توان به اعدام دسته جمعی چند هزار دانشجوی دانشکده نیروی هوایی عراق در پایگاه اسپایکر تکریت، انجام صدها عملیات انتحاری علیه غیرنظامیان، نسل کشی اقلیت ایزدی و رواج برده فروشی، سوزندان اسیران نظامی و غیر نظامی و همچنین استفاده از راکت های شیمیایی و کشتن زنان و کودکان می توان اشاره کرد.

در سوریه نیز گروههای تروریستی نظیر ارتش آزاد و النصره که از سوی دولت های قطر، ترکیه ، سعودی و آمریکا حمایت تسلیحاتی و پشتیبانی می شوند جنایات بسیار زیادی بر علیه غیر نظامیان سوری مرتکب شدند، کشتار اهالی روستاهای علوی و مسیحی از جمله زاره حلب نمونه ای از این جنایات است، پرتاب موشک های ساخت ترکیه، اسراییل و آمریکا به مردم بی دفاع حلب و دمشق و محاصره و آتشباری بر سر مردم بی دفاع مناطق شیعه نشین ادلب نظیر فوعه و کفریا از دیگر جنایات تروریست های به اصطلاح میانه رو است‌‌.

رفتار کنیه جویانه تروریست های گروهک نورالدین زنگی و سربریدن کودک ۱۲ ساله مجروح قلب تمام جهان را آزرده کرد، تروریست های ارتش آزاد که عموما از نظامیان کشورهای سعودی، ترکیه و مزدوران چچنی تشکیل شده اند با دریافت ماهانه هزار دالر به هر جنایتی دست میزنند و با عرضه تصاویر جنایات خود در شبکه های مجازی درصدد بدنام کردن چهره اسلام در نزد مردم جهان هستند.

آری مزدوران تروریست النصره، ارتش آزاد و داعش نااگاهانه نقشه اسراییل و آمریکا را که بدنام کردن دین اسلام است با نمایش جنایات خود به خوبی اجرا می کنند و در قبال این خیانت بزرگ مقداری دالر و سلاح دریافت می کنند.

غرب نیز برای بدنام کردن اسلام حتی به مردم خود نیز رحم نمی کند و همچنان که شاهدیم داعش بارها به اسم اسلام به مردم شهرهای اروپایی حمله کرده و جنایت های زیادی خلق کرده است اما در مقابل آمریکا و اتحادیه اروپا به جز محکوم کردن لفظی و بازی با جملات هیچ اقدام تاثیرگذاری بر علیه داعش و النصره انجام نداده است.

جواب این معما نمایش اسلام هراسی و بدنام کردن مسلمانان جهان است.

و در این میان دولت سعودی همچون مزدوری دو چهره از یک طرف به داعش و دیگر تروریست ها پول و سلاح میدهد و از سوی دیگر دول غرب را در برخورد با مراکز اسلامی و مساجد شهرهای بزرگ اروپایی تشویق می کند‌

Author

About Author