بازداشت مسئول حملات انتحاری و انفجاری طالبان در هلمند

Captureماموران ریاست عمومی امنیت ملی در ولایت هلمند در جنوب کشور یک گروه سه نفری از تروریستان و سازماندهندگان انجام حملات انتحاری و انفجاری را در این ولایت بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، «مولوی نعمت الله» مسئول عمومی حملات  انتحاری و انفجاری گروه تروریستی طالبان همراه با دو تن از همکارانش در  شهر لشکرگاه ولایت هلمند شناسایی و بازداشت شدند.

روزی خان و کلاخان  به رهبری «مولوی نعمت الله» قصد  حملات انتحاری و انفجاری را در شهر لشکر گاه ولایت هلمند داشتند اما توسط ماموران ریاست عمومی امنیت ملی همراه با مقداری سلاح و مواد انفجاری بازداشت شدند.

از نزد این افراد یک میل دهشکه، یک میل سلاح ۳۰۳ بر، یک کیلوگرام مواد انفجاری، دوعدد تخت ریموت کنترل ماین، هفت عدد کانچه ماین، یک پایه مخابره، یک قاب دوربین، یک عدد آله تلاشی، دوعراده موتر سایکل و صدها فیرمرمی  سلاح های خفیف و وسایل نظامی بدست آمده است.

ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که تروریستان پلان داشتند در ماه مبارک رمضان و ایام عید سعید فطر با طرح حملات انتحاری و انفجاری هموطنان بی گناه مارا به خاک و خون بکشاند؛ بی خبر از آنکه نیرو های امنیتی و دفاعی افغانستان همواره در تلاش اند پلان های شوم آنان را خنثی و هیچگاه اجازه نخواهند داد تروریستان به پلان های شوم شان برسند.

Author

About Author