نماد سایت خبر گزاری خاور میانه

متهم شدن عاشق الله وفا نمایندۀ مردم به لت و کوب یک کارگر نساجی پلخمری

دو تن از فعالان مدنی و اجتماعی در ولایت بغلان مدعی‌اند که عاشق الله وفا نمایندۀ مردم بغلان در مجلس آنان را توهین، تحقیر و لت و کوب کرده است.

ابراهیم هبا نمایندۀ عمومی کارگران نساجی پلخمری و فعال اجتماعی و نورالله ریاضت فعال مدنی در بغلان در یک نشست خبری با رسانه‌ها مدعی شدند که عاشق الله وفا نمایندۀ مردم بغلان در مجلس نمایندگان آنان را توهین، تحقیر و لت و کوب  کرده است.

ابراهیم هبا نمایندۀ کارگران نساجی پلخمری می‌گویند که روزجمعۀ گذشته این نمایندۀ مردم پس ازآن‌که وی را درخانه اش می‌خواهد، مورد لت و کوب قرار داده و اخطار داده است که وی و برادرش را به قتل می رساند.

وی افزود”وقتی داخل دهلیز خانه عاشق الله شدم، حاجی عاشق الله از زینه پایان شد و مره به طرف داخل اطاق راهنمایی کرد، داخل اطاق شدم به افرادش صدا کرد که کارد و بوجی بیارین مه ای نفر را می‌کشم. یکی از افرادش مره محکم گرفتند و خودش چند سیلی برویم زد و گفت که میکشمت”.

در عین حال نورالله ریاضت فعال مدنی و رسانه‌ای در بغلان مدعی است که روز جمعۀ گذشته عاشق الله وفا نمایندۀ مردم بغلان از طریق تلیفون وی را توهین، تحقیر و تهدید به مرگ کرده است.

آنان از حکومت می خواهند که این موضوع را به طورجدی پی‌گیری نماید و جلوی زورگویی‌های این نمایندۀ مردم را بگیرد.

پیش ازین نیزعاشق الله وفا از سوی شیرمحمد جهش رییس گروپ رسانه‌های تنویردربغلان متهم به توهین و تحقیر شده بود.

خواستیم دیدگاه عاشق الله وفا را داشته باشیم اما با تلاش‌های مکرر موفق نشدیم.

Author

خروج از نسخه موبایل