داعش عناصر فراری اش را در موصل زنده به گور کرد

مقبره جماعیه بریف دیر الزور، صانعها "داعش"گروه تروریستی داعش ۴۰ تن از نیروهای خود را که از درگیری های اخیر قریه ‘البشیر’ فرار کرده بودند، در جنوب موصل در ۴۰۰ کیلومتری شمال بغداد زنده به گور کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از الفرات نیوز، گروه تروریستی داعش در راستای مجازات فراریان از درگیری های قریه البشیر در جنوب کرکوک، ۴۰ تن از آنها را در بخش ‘قیاره’ در جنوب موصل زنده به گور کرد.

براساس این گزارش، این گروه تروریستی با حفر یک گودال، این ۴۰ نفر را که از درگیری فرار کرده بودند، در یک گور جمعی زنده به خاک سپرد.

قریه راهبردی البشیر در ۲۵ کیلومتری جنوب کرکوک ۳۰ اپریل ۲۰۱۶ در یک حمله مشترک نیروهای مشترک مردمی، پیشمرگ های کرد و ارتش و پولیس مرکزی طی چند ساعت آزاد شد.

گزارش های منابع امنیتی عراق حاکیست که گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از فرار عناصرش از مناطق درگیری، اقدام به تشکیل تیم های اعدام در خطوط پشتی درگیری کرده و عناصر فراری را به قتل می رساند.

تمامی گزارش های امنیتی حاکیست که گروه تروریستی داعش قدرت هجومی خود را در تمامی مناطق درگیری از دست داده و به تاکتیک دفاعی روی آورده و از خانواده های به اسارت گرفته در مناطق مختلف، به عنوان سپر انسانی بهره می برد.

Author

About Author