بیش از ۷۰ تن از نیروهای وابسته به عربستان در یمن کشته و زخمی شد

2906در حمله موشکی ارتش یمن به مواضع متجاوزان وابسته به عربستان در جنوب یمن، بیش از ۷۰ تن از این نیروها کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از سایت خبری العهد، این حمله به مواضع نیروهای متجاوز عربستانی و مزدوران داخلی آنها در ولایت تعز واقع در جنوب غرب یمن صورت گرفت که ۲۳ تن از این نیروها از جمله یک فرمانده نظامی کشته و ۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی در این باره گفت، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با موشک‌ مواضع نیروهای وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان را در منطقه ذباب مورد هدف قرار دادند که این حمله تلفات زیادی به دنبال داشت.

وی در ادامه افزود: در جریان این حمله سالم مبارک، یکی از فرماندهان نیروهای وابسته به عربستان نیز کشته شده و تجهیزات زیادی از آنها از بین رفت.

در همین حال جنگنده‌های متجاوز عربستان به حملات خود علیه ولایت های لحج، تعز و مأرب ادامه دادند و شبکه‌های ارتباطی در منطقه الوهط واقع در ولایت لحج را مورد هدف قرار داده و منازل مسکونی در منطقه التعزیه واقع در ولایت تعز را ویران کردند.

جنگنده‌های متجاوز مناطق متفرقه در صرواح در ولایت مأرب را نیز مورد هدف قرار دادند.

درگیری میان انصار الله و نیروهای مردمی یمن با نیروهای عربستانی به دلیل آتش‌بسی که میان آنها در نوار مرزی برقرار شده‌ در شمال این کشور متوقف شده است و تنها در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی این کشور ادامه دارد.

Author

About Author