احضار سفیر پاکستان به وزارت خارجه

D0E4A07A-1E71-4C81-BC75-446F0F787EB8_cx0_cy27_cw0_mw1024_s_n_r1عدم معلومات تازه در مورد وضعیت والی پیشین هرات، وزارت خارجه را وادار به احضار سفیر پاکستان در کابل کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سید ابرار حسین، سفیر جمهوری اسلامی پاکستان مقیم کابل صبح امروز (۲۵دلو) در وزارت خارجه افغانستان حاضر شده و در مورد اختطاف سید فضل الله وحیدی معلومات ارائه کرد.

در خبرنامه وزارت امور خارجه کشور آمده است که حکمت خلیل کرزی، معین سیاسی این وزارت نگرانی های حکومت از اختطاف والی پیشین هرات را به سفیر پاکستان ابراز کرد.

در خبرنامه آمده است که وحیدی یکی از شخصیت های مهم کشور است و به دلیل این که در یک منطقه امن در شهر اسلام آباد ربوده شده است، دولت پاکستان باید با استفاده از تمام ابزارهای ممکن در آزادی وی اقدام کند.

با این حال، سید ابرار حسین، سفیر پاکستان مقیم کابل نیز نگرانی های خود را نسبت به این موضوع بیان داشته و اظهار امیدواری کرده است که آقای وحیدی هرچه زودتر رها شود.

گفتنی است که سید فضل الله وحیدی، روز جمعه گذشته توسط افراد مسلح ناشناس از یکی از مناطق شهر اسلام آباد ربوده شده و تا حال شخص و یا گروهی مسوولیت این رویداد را به عهده نگرفته است

Author

About Author