نماد سایت خبر گزاری خاور میانه

شیخ عیسى قاسم … قلب تپنده بحرین

شیخ عیسی قاسم امروزه قلب تپنده بحرین شده است، وی کشور را زنده نگه می دارد و انرژى را در رگ هایش می دمد و امید را به مردم می بخشد تا توانایى مقابله با همه ى چالش ها و سختى ها را داشته باشند.

آنچه این روزها در بحرین اتفاق افتاده و مى افتد را نمی توان نادیده گرفت یا به آسانى از کنار حوادث و تاثیراتش چه در بحرین و چه در منطقه رد شد.

چرا که راهپیمایى ها و اعتراضات مسالمت آمیز بحرینى ها در کمال تمدن و روشن فکرى برگزار می شود و شاید با همه اعتراضات سایر نقاط جهان متفاوت باشد. در بحرین پشت پرده ى اعتراضات رهبرى حکیمانه و منطقى که به روش هاى مسالمت آمیز و حقانیت هدف خود ایمان دارد، قرارگرفته است.

در بحرین تظاهرکنندگان عدالت، دادن حق به حق دار و عدم تبعیض بین طائفه ها و شهروندان را مطالبه می کنند و هنگامی که نیروهاى رژیم فعلى اقدام به سرکوب آنان نمود، به آنان حمله کرد و ناسزا گفت، به حریمشان تجاوز کرد، مساجدشان را تخریب نمود، رهبرانشان را در بند گرفت، جوانانشان را به قتل رساند و حتى نفس هایشان را خفه کرد، دست به اسلحه نبردند و گوشه و کنار شهر را تخریب نکردند، زیرا به زندگى مسالمت آمیز براى آسایش شهر و شهروندان اعتقاد دارند.

این مطالبات اجرا شدنى نیست و آرامش برقرار نمی شود؛ مگر با وجود رهبرى حکیمانه و عقل مدبر که به حق ایمان داشته باشد. این رهبر شیخ عیسى قاسم است که به حق و احقاق حق اعتقاد دارد ولى با روش هاى مسالمت آمیز که آسایش کشور و شهروندان را به هم نزند.

او قلب تپنده بحرین است که کشور را زنده نگه می دارد و انرژى را در رگ هایش می دمد و امید را به مردم می بخشد تا توانایى مقابله با همه ى چالش ها و سختى ها را داشته باشند تا با وجود تلاش هاى حکومت هاى غربى براى استعمار کشور و مزدورانشان در حکومت که به هر طریقى سعى می کنند هویت مردم را از آنها سلب کنند.

شیخ در پیمودن این راه سخت خم به ابرو نیاورده و هرگز از چارچوب عقلانیت خارج نشده و همواره امید و شادى به قلب هاى ناامید و ناشاد ملت که از ظلم حکومت به تنگ آمدند، می بخشد.

حکومت نیز با ابطال شناسنامه وى و حمله به منزلش تلاش بى نتیجه اى براى کشتن این قلب تپنده و گرفتن چشمه ى امید از مردم و قطع شریان زندگیشان دارد. که این اقدام “کمال پستى و مزدورى” آنها را اثبات می کند.

درود بر تو اى شیخ بزرگوار، خداى متعال شما را براى ما حفظ کند!

Author

خروج از نسخه موبایل