شهر موشکی ایران ۵۰۰ متر زیر زمین

lkjljتلوزیون ایران برای نخستین بار، تصاویر شهر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در عمق ۵۰۰ متری زیر زمین پخش کرد.

بر اساس این گزارش، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای اولین بار اجازه تصویربرداری از تونل های زیرزمینی سپاه که موشک های بالستیک دوربرد در آن نگهداری می شوند را صادر کرد.

این تصاویر برای نخستین بار در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است که در این تونل های پیچ در پیچ تعداد زیادی از موشک های دوربرد دیده می شود.

سردار حاجی زاده در خلال این بازدید اعلام کرد که موشک های دوربرد نسل جدید سپاه از سال آینده جایگزین نسل های قبلی خواهد شد و گفت: پایگاه‌های موشکی ما در اعماق ۵۰۰ متری زمین آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان هستند، آنها که دلخوش به گزینه‌های روی میزخود هستند،نگاهی به گزینه‌های زیرمیز سپاهیان اسلام بیاندازند.

حاجی زاده همچنین افزود: اگراشتباهی ازبیگانه سربزند،پایگاه های موشکی ازاعماق زمین مانندآتشفشان فوران میکند واین برای دشمن خانمان‌سوز است.

وی همچنین گفته است که نیروی هوافضای سپاه در اغلب شهرهای کشور پایگاه موشکی دارد و کمتر شهری هست که سپاه در آن دست کم یک پایگاه موشکی نداشته باشد.

بنا بر آنچه اعلام شده، برخی از این تونل ها در اعماق ۵۰۰ متری و در زیر کوههای بلند حفر شده‌اند.

Author

About Author