نماد سایت خبر گزاری خاور میانه

حکومت با اراده سیاسی متعهد به مبارزه با فساد اداری است

محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان گفته است که حکومت در زمینه مبارزه با فساد اداری، متعهد است و اراده سیاسی دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای غنی در نشست با والی ها، روسای شورای ولایتی و علما تاکید کرده است که به منظور مبارزه با فساد، شورای عالی اصلاحات اداری و مرکز عدلی و قضایی مبارزه با فساد ایجاد شده است.

همچنین رئیس جمهور در این نشست گفت که به مسئولین بخاطر کمک به بیجا شدگان داخلی هدایات لازم داده است و بر اساس فیصله جلسه کمیته اضطرار، در گام نخست با بیجا شدگان کمک صورت می گیرد، در گام دوم پس از عادی شدن وضعیت به محلات شان جابجا می شوند و در مرحله سوم در ولایات آسیب دیده، پروژه های انکشافی تطبیق می گردد.

رئیس جمهور غنی همکاری شورای ولایتی، علما، نهادهای مدنی و مردم را در زمینه تطبیق پروژه ها مهم خواند و گفت که با تطبیق پروژه های انکشافی برای مردم زمینه کار فراهم و سهولت های زندگی شان بیشتر خواهد شد.

رئیس جمهور کشور گفت که این هدف اساسی حکومت و وظیفه ایمانی و وجدانی ماست که در زندگی مردم بی بضاعت و فقیر تغییر اساسی به میان آید.

وی افزود که هماهنگی، حمایت و اجماع مردم در زمینه مبارزه با فساد و آوردن اصلاحات مهم است.

او تاکید کرد که در امر مبارزه با فساد برخورد سیاسی و سلیقه‌ی نمی شود، بلکه پروسه اصلاحات به صورت شفاف و دوامدار در مطابقت به احکام قانون اساسی کشور انجام می شود. 

Author

خروج از نسخه موبایل