حمله تهاجمی گروه تروریستی طالبان در چند ولسوالی غزنی

مقامات محلی ولایت غزنی خبر داده است که گروه تروریستی طالبان ساعت ۱:۰۰ شب گذشته (۲۵ثور) همزمان بالای ولسوالی های جغتو، اندر، گیرو و ده‌یک حمله کردند.

نصیر احمد فقیری، عضوی شورای ولایتی غزنی به رسانه ها گفته است که جنگجویان طالب ساعت یک شب گذشته به ولسوالی های اندر، جغتو، گیرو و ده یک همزمان حمله کردند.

این عضوی شواری ولایتی غزنی علاوه کرده که درگیری میان نیروی امنیتی و طالبان چند ساعت دوام کرد و ساختمان فرماندهی پولیس ولسوالی جغتو چندین ساعت به دست گروه طالبان سقوط کرد.

بربنیاد گفته های این عضوی شواری ولایتی غزنی در این درگیری ۶ سرباز امنیتی کشته شده و یک تانک، یک رنجر، مقدار زیاد سلاح و مهمات جنگی نیروی امنیتی به دست گروه تروریستی طالبان افتاده است.

در این حال ولسوال زنه‌خان غزنی گفته است که در نتیجه حملات گروه تروریستی طالبان در این ولسوالی ۳ پوسته امنیتی به دست این گروه افتاده و ۱۲ سرباز امنیتی کشته ۴ تن زخمی شده است.

گفته می شود که درگیری میان گروه تروریستی طالبان و نیروی امنیتی در ولسوالی های اندر، گیرو و ده‌یک ادامه دارد که جزئیات از این درگیری در دست نیست.

این در حالی است که حمله تهاجمی گروه تروریستی طالبان در شهر فراه مرکز ولایت فراه هنوز محار نشده است و طوری که بصیر سالنگی والی این ولایت گفت با آن که طالبان عقب نیشنی کرده اما درگیری هنوز ادامه دارد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *