کشته و زخمی شدن ۷۰ تروریست طالب در فاریاب

Afghan security forces stand guard near the dead bodies of Taliban fighters in Ghazni, Afghanistan, Thursday, Sept. 4, 2014. The Taliban struck a government compound in eastern Afghanistan early on Thursday in an attack that included two suicide truck bombings and left at least 12 people dead, including several off duty policemen asleep in their quarters nearby, officials said. (AP Photo/Rahmatullah Nikzad)

مسوولین امنیتی فاریاب خبرداده است که در ۲۴ ساعت گذشته از اثر ضربات قوای هوایی کشور در ۳ ولسوالی فاریاب ۷۰ تن از تروریستان طالب کشته و زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، عبدالکریم یورش، سخنگوی پولیس فاریاب با تایید این خبر گفت که قوای هوایی کشور این حملات را در ولسوالی های کوهستان، خواجه سبزپوش و گرزیوان فاریاب راه اندازی کرده بودند.

سخنگوی پولیس فاریاب افزود در جریان این عملیات قوای هوایی در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ جنگجوی طالب کشته و ۲۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر بنیاد گفته های یورش در این عملیات مقدار زیادی مهمات و تجهیزات جنگجویان گروه تروریستی طالبان از بین رفته و یک مقدار دیگر به دست نیروی های امنیتی افتاده است.

همچنان یورش تایید کرده که در جریان این عملیات ۱ سرباز پولیس کشته و ۱ تن دیگر زخمی شده است.

این در حالی است که گروه تروریستی طالبان در این مناطق به صورت گسترده فعالیت دارند و طوری که چندی پیش این گروه تروریستی با حمله بر ولسوالی خواجه سبزپوش سه پوسته اردوی ملی را سقوط دادند و چندین سرباز را محاصره کرده و شماری را به قتل رساندند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *