قریه آرزوی ولایت غزنی در دست طالبان؛ حکومت خاموشی اختیار کرده است

درگیری میان نیروی امنیتی و گروه تروریستی طالب در قریه آرزو از مربوطات ناحیه سوم امنیتی شهر غزنی که از روز شنبه(۱۵ ثور) آغاز شده بود هنوز هم جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک منبع محلی که نخواست نام‌اش ذکر شود گفت که درگیری میان نیروی های امنیتی و افراد گروه تروریستی طالبان در قریه آرزو از مربوطات ناحیه سوم امنیتی جریان دارد.

Image may contain: house, sky and outdoor

منبع افزود که این درگیری وارد چهارمین روزش شده و باشندگان قریه آرزو نمی توانند گشت و گذار کند و جاده پکتیا که از بین این قریه مگذرد مسدود است و چندین قسمت از این جاده را افراد گروه تروریستی طالبان جرکنده است.

منبع در ادامه منبع بیان داشت که این قریه فعلا در کنترول تروریستان طالب می باشد و نیرو امنیتی که روز گذشته(۱۷ ثور) از مرکز آمده بودند موفق نشدند که داخل قریه شود.

همچنان بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی شهروندان ولایت غزنی نوشته اند که چند روز پیهم میشود که جنگ شدید در مربوطات شهر غزنی ادامه دارد نظامیان کشور حتی یک کیلومتر هم پیشرفت نداشته است تصویر ذیل از شاهراه پکتیا و غزنی است قریه آرزو از مربوطات مرکز غزنی طالبان شاهراه را حفر کنده اند و پایگاه بزرگ نظامی در این منطقه ایجاد کرده است

محمد رادمنش سخنگوی وزارت دفاع کشور به خبرگزاری خاورمیانه گفت که عملیات نیروی ارتش در این ساحه جریان دارد و نیرو های امنیتی مصرف پاک‌سازی این منطقه از وجود مخالفین مسلح است.

همچنان سخن گوی ارتش افزود که بخشی از نیروی امنیتی در حال حاضر مصروف پاکسازی ماین های که در مسیر های این منطقه جا سازی شده بود هستند.

این در حالی است که غزنی که از ولایت های ناامن کشور است گروه تروریستی طالبان از چندی به این سو حملات شان در ولایت شدت بخشید است کنترول بعضی از ولسوالی ها هر از گاهی به دست این گروه تروریستی میفتد طوری چندی قبل این گروه بر ولسوالی خواجه عمری حمله کردند و ولسوال این ولسوالی را به شمول ۱۵ تن از نیروی امنیتی به قتل رساندند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *