حیدرالعبادی فردا شماری از وزرای جدید خود را معرفی می کند

C669E20B-5701-4279-95D5-DFE62B9772E9_mw1024_s_nرسانه های عربی به نقل از سخنگوی دفتر نخست وزیرعراق از ارایه اسامی وزیران جدید دولت، فردا پنجشنبه در چارچوب تغییرات وزاری این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، براساس این خبر «حیدر العبادی»، نخست وزیر عراق فردا پنجشنبه (۱۲ حمل) اسامی وزیران جدید  خود را برای گرفتن رای به پارلمان این کشور ارایه خواهد کرد.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق مطابق با وعده هفته گذشته خود، تغییرات وزاری دولت را به پارلمان ارایه می کند و مصمم است که در مسیر تغییر وزرا و اصلاحات فراگیر گام بردارد.

براساس منابع آگاه نزدیک به دولت عراق، العبادی می خواهد برای مردم حقیقت رویدادهای کشور و کشمکش های سیاسی بین سیاستمداران و تشکل ها درباره پست ها و دستاوردها را تبیین کند. کسانی هستند که در مقابل ایجاد تغییرات صف آرایی می کنند اما در رسانه ها عکس آن اعلام می‌کنند.

این منبع گفته است که العبادی بعد از آنکه به فراکسیون‌ها اهمیت اعلام مواضع شان را یادآورد شد، تغییرات وزاری خود را فردا پنجشنبه ارایه خواهد کرد و پارلمان باید در زمینه گام برداشتن در مسیر اصلاحات از جمله تغییرات وزاری نظر دهد و این همان چیزی است که ما و مردم می‌خواهیم.

Author

About Author